Rousínov v Halászteleku

autor: | Kvě 3, 2018 | Školní aktuality

Náš výlet začal v Rousínově v 6:05 ráno. Do Brna jsme jeli 30 minut, kde jsme čekali asi hodinu na autobus Student Agency směr Halásztelek, který měl odjezd v 7:30. Cesta trvala 5 hod. V Student Agency měli dotykové obrazovky, na kterých jsme si mohli vybrat: film, hry, hudbu nebo televizi. V Halászteleku jsme byli okolo 13:00, protože jsme měli zpoždění. Tam jsme chvíli čekali na autobus. Ten si pro nás přijel v 13:15 a odvezl nás přímo do jejich školy, kde jsme se měli seznámit s těmi, co si nás “adoptovali” na tři dny. Mně to trvalo o trochu déle než ostatním, ale nakonec jsme se s Tobiasem přestali stydět a skamarádili se. Potom okolo 14. hod. se uskutečnil orientační běh, který trval 2 hodiny. Potom si mě Tobiasova rodina odvezla k nim domů, kde jsme si trochu odpočinuli, a pak vyrazili do Citadelliy kde byl krásný výhled na Budapešť. Když jsme skončili prohlídku, jeli jsme na večeři do Burger Kingu. Dojedli jsme a vrátili se k nim domů..
Spát jsme šli o půl desáté. Ráno jsme stávali v 7:30, nasnídali jsme se a jeli k nim do školy. Tam se ráno uskutečnilo bruslení a šermování. Po tady těchto akcích jsme šli na oběd.
Všichni se najedli dosyta a šli jsme na dračí lodě a plavili jsme se po Dunaji. Já jsem udával rytmus, ale moc mi to nešlo, pozitivní ale je, že jsem měl šanci si to zkusit. Doplavali jsme a jeli zpět do školy, kde si nás potom rodiče vyzvedli. U Tobiase jsem si zahrál pár her na PC a pak jsme grilovali. Grilovali jsme spoustu věcí např. klobásu, párky, žampiony a špek. Pak jsem se osprchoval a šel spát. Ráno jsme se vzbudili,posnídali, oblíkli a vyjeli jsme k nim do školy. Čekal nás výlet na horolezeckou stěnu. A povím vám, to bylo něco. Já jistil kamaráda a on jistil mě a u toho jsme se zasmáli. Jak jsme dolezli museli jsme chvíli čekat na autobus. Ten nás zavezl do Budapeště. Tam jsme šli nakupovat suvenýry. Potom jsme jeli k autobusu Student Agency a už jsme jeli zpět. S kamarádem jsme si tam dali nejméně tři horké čokolády, protože byli úplně zadarmo a měli jsme u toho srandu. Do Brna jsme přijeli okolo 21. hod. večer. No a ani jsem nestihl říct švec a byli jsme doma. Byl to super výlet a jel bych určitě zas.