Ve čtvrtek 17.4. 2024 jsme společně s ostatními sedmáky a osmáky navštívili divadelní představení Staré řecké báje a pověsti. Některé žáky toto divadlo moc nenadchlo (ale byli rádi, že se nemusí učit 😉 ):
- ,,Bylo to nudný, myslím, že tomu skoro nikdo nerozuměl.“
- ,,Bylo to moc pro děti, moc bych to nedávala pro 2. stupeň, ale 1. stupeň by to asi moc nepochopil. Některé báje jsem si pamatovala, ale bylo to nudné. Lepší ale než se učit.“
- ,,Divadlo nebylo špatné, ale moc nás nebavilo, ale lepší než dějepis a němčina.“
- ,,Nebavilo mě to, dvakrát jsem usnula, ale bylo to lepší něž němčina a dějepis.“
Většinou se však setkalo s pozitivními reakcemi:
- ,,Dobrý, užil jsem si to. Byli srandovní.“
- ,,Divadlo bylo celkem v pohodě, něco jsme si pamatovala z minulého roku, když jsme to četli . . .“
- ,,Divadlo bylo dobré, ale za mě byl lepší Olomouc. Nejlepší zážitek byl spící Tom, který prospal ¾ divadla.“
- ,,Divadlo se mi celkem líbilo. Měli to dobře zpracované. Pamatovala jsem si to z minulého roku, když jsme to četli. Lepší než škola.“
- ,,Divadlo bylo srandovní a docela zajímavé. Hezky hráli. Docela se mi to líbilo.“
- ,,Divadlo bylo dobré, až na pár dětí, které během vystoupení vykřikovaly. Lepší by bylo, kdybychom toto vystoupení měli v 7. třídě, když jsme měli povinnou četbu Staré řecké báje a pověsti.“
- ,,Divadlo se mi líbilo. Odnesl jsem si větší znalosti ze starých řeckých bájích a pověstí.“
- ,,Ze začátku mě to moc nebavilo, ale pak mě to chytlo a až do konce se mi to líbilo.“
- ,,Bylo to fajn, jsem rád, že jsem nešel na němčinu a na dějepis. Líbila se mi tam ta hudební vystoupení.“
- ,,Divadlo bylo zajímavé a zábavné, bylo to lepší než četba pověstí.“
- ,,Divadlo bylo v pohodě, líbil se mi humor herců a bylo to dobře zahrané.“